O Telekomunikacije - Podrška

Uvjeti podrške

OT Uvjeti podrške

Naša korisnička podrška jedan je od segmenata poslovanja na koji smo posebno ponosni. Stoga, ako kao naš klijent naiđete na problem, ne brinite se. Evo što će se dogoditi:
Nakon što se obratite našoj korisničkoj podršci, vaš će upit biti obrađen sukladno internim prioritetima i vremenu kontakta. Inicijalni odgovor možete očekivati unutar 24 sata, no u praksi to vrijeme zna biti znatno kraće.
Sama korisnička podrška započinje preuzimanjem vašeg slučaja. U slučaju složenih poteškoća vjerojatno ćemo morati prikupiti dodatne informacije ili obaviti određene interne testove te pripremiti neke postavke.Nakon što prikupimo sve potrebne informacije i obavimo nužno istraživanje, pristupit ćemo rješavanju problema. Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.
Iako svi paketi uključuju našu visokokvalitetnu korisničku podršku, neke radnje izlaze van okvira podrške, isključivo zbog kompleksnosti radnji te potencijalnih problema u radu usluge.

Uvjeti podrške
Podržano Nije podržano
Korisničke stranice
Pristup kontrol panelu (Plesk)
Funkcije unutra kontrol panela
Pristup FTP i SSH konekcijama
Pouzdan rad mreže i servera
Hardware korišten u našim datacentrima
Sigurnosne zakrpe za standardne CMS-ove
Sigurnosno skeniranje sustava
Otklanjanje malware-a sa hosting paketa
Instalacija up to date software-a na razini servera
Pomoć kod instalacije popularnih web aplikacija
Pomoć kod konfiguracije e-mail klijenta i računa
Pomoć kod izvlačenja sadržaja iz backup-a
Migracija sadržaja
Bilo kakav klijent, aplikacija ili skripta instalirana od strane klijenta
Pluginovi i add-onovi za kontrolne panele
Riješavanje problema u radu third-party (eksternih) aplikacija i servisa
Search engine optimization (SEO)
Problemi sa radom cache plugina
Popravljanje koda kod problema sa inkompatibilnom verzijom CMS-a
Popravljanje koda kod migracije na drugi server
Obuku za korištenje interneta, e-maila, web hostinga i ostalih usluga
Pisanje koda, skripta i web dizajn
Podrška u slučaju zlouporabe (spam, ilegalni sadržaji, i sl.)
Svaka podrška izvan navedenih parametara te višak radova se naplaćuje prema redovnom cjeniku usluga (satu inženjera).